.

وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً (الاسراء 82)

.

وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لا یزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَساراً (الاسراء 82)

چرا باید قرآن بخوانیم؟؟؟

جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۰۳ ب.ظ

پرسش:به نظر شما اصلا چرا ما انسانها باید قرآن بخونیم؟؟؟

 پاسخ: یکی از بهترین جواب ها که من بارها و بارها سر کلاس ها عرض کردم و جایی ندیدم که کسی بیان کنه اینه که هر وسیله ای که می خریم به همراه خودش یک کتابچه راهنما داره!

مثلا: تلویزیون و یا تلفن همراه که اون دفترچه همراه، ما را راهنمایی می کنه که بتونیم از تلویزیون و یا تلفن همراه و یا یخچال و... بهترین استفاده را ببریم.

 قرآن کریم هم مانند دفترچه راهنمای ما انسانها در زندگی روزمره هست؛ که به ما کمک می کنه تا خودمون رو راه اندازی کنیم و قدم به قدم،حال مون عالی بشه و با خوندن و انس با اون به خواسته هامون برسیم درحالی که کتاب خداوند رو نمیشه با هیچ کتابی مقایسه کرد و من برای فهم شما همراهان بزرگوار این مثال رو زدم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی